Early morning

Kom till Nino runt 19.00 tiden igår och pluggade lite framför tvn innan vi gick och la oss. Vid 22.00 låg vi i sängen och klockan ringde redan vid 06.00 imorse, ville bara strypa mig själv! Han var iallafall gullig och körde mig direkt till skolan så att jag slapp gå i kylan. Kom till skolan innan 08.00 och köpte frukost innan min första lektion som jag och Sofie sedan fick reda på var inställd, på grund av att vår lärare var sjuk. Kul. Kunde ha fått en rejäl sovmorgon istället. Idiot. Men jag ska inte hänga läpp för istället för spanska fick jag äta frukost med en härlig tjej och skratta lite. Det kunde ju alltid ha varit värre! Hoppas ni mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0