En fråga till er

Jag vet inte riktigt vad ni tycker om att läsa, men jag antar att mer än hälften av er är måna om sina kroppar, och om inte så kanske ni skulle vilja börja bli. Iallafall få hjälp med att få arslet ur vagnen? Eftersom att träning länge nu varit en av mina största motivationer här i livet så skulle jag mer än gärna vilja dela med mig av egna erfarenheter. Där jag bland annat berättar om mina gympass, visar mina upplägg, ger tips på övningar, svarar på frågor samt vad som är rätt och fel att äta innan och efter ett gympass. 
 
Jag förstår vissa om det kan verka tjatigt men eftersom att jag brinner för detta och har ett så fruktansvärt stort engangemang för hälsan så vore det inget annat än roligt för mig att få dela det med er. I sånt fall har jag ett inlägg redan imorgon att visa er! Detta var bara ett tips för att kunna kicka igång bloggen lite. To be continued..

strong is the knew skinny

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA KÖR!!! :D

2013-01-31 @ 21:45:33
Postat av: Lollo

Do it ptn! :)

2013-01-31 @ 22:00:18
Postat av: Isabella

Skulle vara väldigt uppskattat och roligt :) Satsa!

2013-01-31 @ 23:54:18
Postat av: Anonym

gör det! :)

2013-02-01 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0