Gräv ned mig i ett hål

Usch vafan är det för skit jag åkt på egentligen? Känner mig fortfarande risig och fick gå hem från skolan idag bara efter min första lektion. La mig i sängen direkt när jag kom hem framför Gossip girl och somnade där efter i någon timme. Nu har jag precis ätit middag och tryckt i mig en fet semla vilket gör att jag mår ännu sämre eftersom att jag inte kan träna och får panik. Har sådan sjuk träningsabstinens så det går inte att förklara. Mina vänner som känner mig VET att jag brinner för träningen. Surt att man aldrig kan komma igång ordentligt. Det var verkligen inte meningen att detta skulle bli ett pestinlägg men jag är inte på humör för rosa moln och my little ponies just nu. Hare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0