Plugg

Tro det eller ej men jag blev hemma idag också. Typiskt. Vaknade iallafall vid 09.00 imorse och gjorde i ordning lite frukost till mig själv. La mig sedan i sängen igen framför några GG avsnitt innan jag begav mig ut med hunden på en liten prommis. Var så himla skönt att få komma ut i friska luften ett tag! Värmde mig sedan med en kopp kaffe när jag kom in och har sedan dess suttit med näsan nere i matteboken. Igår höll jag verkligen på att bryta ihop på grund av matten men idag känns det lite bättre, och jag tror att jag börjar förstå det mesta med att bryta ut, bestämma funktioner, räkna med polynomer etc. Men man ska inte vara allt för säker, matematik är ju trots allt mitt svagaste ämne. Men nu tänkte jag göra lite mellis och sedan återgå till matematikens värld! Ville bara titta in och säga hej SÅ hej och hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0