Sjukis


 
Anledningen till varför bloggen legat åt sidan dessa dagar är för att jag har gått och blivit dödsförkyld. Var hos läkaren tidigt imorse och kollade mig, och tydligen har jag åkt på ett virus samt en rejäl öroninflamation. Har som rakblad i halsen när jag ska svälja så mår verkligen som en påse hundskit just nu. Skulle mer än allt vilja umgås med mina vänner dom här sista dagarna på lovet men risken för att bli smittad är inte värd att ta. Hursom så kom min fina jacka idag och den sitter verkligen perfekt. Sedan fick jag ett par söta sovtrosor i rosa spets av min lillasyster, hon är inte så pjåkig ibland hon! Har även ätit en trerätters med familjen alldeles nyligen och nu tänkte jag fortsätta dagen i samma spår som innan - sängliggandes. Hoppas ni mår bra iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0