Spyfärdig

Hej på er! Fick sluta lite tidigare idag och fick dessutom skjuts till gymmet av min snälla klasskamrat Erik. Körde ett svinjobbigt pass idag bestående av en mil på bandet (hoppas du är imponerad Vesslan), knäböj 3-4 set 5-12 reps, benpress 3 set 5-12 reps, raka marklyft 3-4 set 5-12 reps, liggande lårcurl 3 set 8-12 reps och sedan en massa squats. Lagom mör och spyfärdig efter dagens pass! Stötte även på mamma och pappa där så tacka gudarna för att jag fick skjuts hem. Hade ALDRIG klarat mig hem annars. Låg i fosterställning under hela bilresan. Nu ligger jag i sängen nyduschad och tänkte bocka av mitt sista avsnitt av Gossip girl. Känns faktiskt ganska sorgligt. Men hur som helst så hoppas jag att ni har haft en härlig dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0