10 frågor

Vad stod det i senaste smset du skickade och till vem var det?
- Om ni ska handla idag kan ni köpa pumpafrön, jordgubbar, mörk choklad och yoghurt? Till min mamma. 
 
Vad äter du helst?
- Det jag är sugen på.
 
Vilket är det snyggaste klädesplagget?
- Är helt nerkärad i mitt basketlinne och i mina balmain byxor.
 
Om du fick vara statsminister för en dag, vad skulle du bestämma?
- Ändra tillbaka det gamla betygssystemet. Bestämt att matematik inte längre skulle vara ett grundämne.
Fifan vad underbart!
 
Vad skulle vara det första du köpte om du fick en miljon?
- Jag skulle nog bjuda mina närmaste på en härlig utlandsresa! 

Vilken film såg du senast? Vad tyckte du om den?
- The Vow, så himla fin!
 
Vilket djur skulle du vilja vara?
- En apa! Skulle hoppa runt och skita på folk jag ogillar. 
 
Vad skulle du ta med till en öde ö?
- Min familj och mina närmaste vänner. Helt klart. 
 
Vilket är ditt drömyrke?
- Radio, PT eller något inom tv-branschen. Stylist vore också roligt!
 
Godaste godiset?
- Choklad alla dagar i veckan ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0