20 dollar in my pocket

Då var det fredag igen och jag har haft en riktigt bra dag idag! Slutade runt 11.15 och gick då med Clara upp till centrum och tittade runt lite, hon köpte även två superfina halsband se här! Precis som igår så är det sjukt bra väder ute och man blir ju sådär mysigt töntigt glad. Nu är jag dock hemma och väntar på att min syster ska komma hem. Senare ikväll kommer Nino hit och myser med mig. Tänkte även köra gymmet tidigt imorgon så det passar som handen i handsken med en lugn kväll. Hoppas ni får en härlig fredag peeps!
 
En bild på min frölle imorse & en snigg på maj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer bilder på dig snygging! :*

2013-03-08 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0