Being young and feeling high, we will never ever come down

Güten morgen! Har haft en ytterst trevlig morgonstund måste jag säga. Vaknade 06.45 och hjälpte min lillasyster iväg till skolan. Där efter gjorde jag i ordning lite frukost som jag sedan bjöd över Nathalie på. Vi satt en lång stund och bara åt, drack mängdvis med kaffe och pratade skit. När solen började titta fram så satte vi oss ute med ännu en kopp kaffe. Detta väder är fan underbart! Man blir på så bra humör. Iallafall jag. Nu ligger vi i mina föräldrars säng och tittar på gamla filmer, jättemys! Ska alldeles strax börja göra mig i ordning för att senare åka och möta mamma. Hoppas ni får en härlig fredag! KYSSMÄÄÄ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0