Brunch in heaven

Aj aj landkrabbor! Igår spenderade jag och Nathalie nästan hela dagen hemma hos mig. Vi passade på att färga hennes hår, ögonbryn - och fransar. Skitsnyggt blev det! Sedan umgicks vi lite med mamma framför finalen av Gladiatorerna. Kvällen gick senare utför för min del och jag säger bara salt, citron och tequila. 
Idag vaknade vi runt 09.00 tiden och båda mådde dåligt som tusan. Mitt huvud har aldrig dunkat så mycket någonsin. Men det var bara att pallra sig upp (kämpade för mitt liv) för vid 12.00 kom Sofie och Clara över på brunch. Vi stod i nästan en timme och lagade ihop allting men FAN VAD VÄRT! Det var så himla gott och blev även riktigt lyckat. Fick dock världens matkoma och kände mig som på ruta ett igen. Efter brunchen färgade jag Sofies ögonfransar och sedan lämnade dom mig ensam. Är fortfarande ensam men tänkte göra ett ryck snart och sedan kolla planerna för ikväll. Hoppas ni får en härlig lördag mina vänner!
 
Alltså det här var att vara i himlen, bokstavligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0