Butter me up

Hallå kompisar! Vaknade till snökaos imorse vilket inte alls var trevligt. Skrev sedan ett mindre så trevligt spanskaprov direkt när jag kom till skolan så nu kan jag äntligen bocka av det! Fan vad skönt. Annars gick jag en helt okej skoldag och var hemma vid 17.00 ungefär tror jag. Satte mig med lite matte och media och var sedan barnvakt i några timmar när mamma och pappa skulle åka och träna. 
När dom kom hem igen så överraskade dom mig med den nya BJ glassen och shit pommes vad god den var! Ni som inte har testat den - SPRING! Gud vad jag har tryckt i mig utan dåligt samvete hehe. Imorgon är det iallafall kort dag men på kvällen ska vi på teater med klassen och det ser jag faktiskt fram emot! Men vi hörs mer imorgon så får ni ha det så bra tills dess. Häjdo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0