Firande hela dagen

Kom precis ur duschen och har tillbringat hela kvällen hemma hos min bästa vän Sofie och firat henne med familjen och lite släkt. Det var himla mysigt och god mat fick vi också! Jag och Clara köpte rosor idag och jag gjorde även mina chokladjordgubbar som vi sedan satte ihop till en stor bukett och det blev ganska roligt faktiskt. Fint att ge bort! 
Sedan fick även vi en varsin present av Sofie vilket jag tänker visa lite senare. Goa tjejen alltså! Nu tänkte jag torka mitt hår, göra lite te och sedan krypa ned i sängen. Imorgon blir det ännu mer kalas för då fyller min andra bästaste vän 18 år! Mycket kalas den här månaden. Helt crazy. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0