Fuck cancer

Nu är jag så jävla less på den här mördarsjukdomen som äter upp mina nära och kära in - och utifrån! Först tar du nästan min pappa ifrån mig och bryter ned honom till botten och nu försöker du att ta min morbror ifrån mig? När är det nog!? När räcker det? Ska man aldrig få vara lycklig?
Det är inte bara dom du förstör, jag bryts också ned. Mitt hjärta hade precis börjat läka men är nu i tusen bitar igen. Känner mig så förstörd och tom. Jag klarar verkligen inte av att gå igenom det här EN GÅNG TILL! Jag är bara ett barn och behöver mina nära och kära runt omkring mig! Mitt hjärta bokstavligen blöder. 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

<3

2013-03-17 @ 23:25:22
URL: http://belief.myshowroom.se
Postat av: Lollo

<3 <3

2013-03-18 @ 13:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0