Glad tjej idag

Idag är ingen vanlig dag för idag är det.. lördag. Men det är najs ändå! Jag fyller 18 om prick 57 dagar och jag håller på att längta ihjäl mig! Kan bara komma på fördelar än så länge. Åh. Men. Kan. Tiden. Gå. Fort. Eller? 
Hur som helst så åkte Nino precis. Vi lagade god middag igår och plötsligt så överraskade pappsen oss så då bjöd vi även honom på lite krubb. Han erkände att vi var lite av två mästerkockar. Så det gjorde vi bra. Resten av kvällen spenderade vi i sängen med matkoma framför Taken 2. Eller Nino somnade när det nästan bara var 20 min kvar av filmen men jag var så exalterad så jag kunde inte sluta titta. Vid 22.30 sa vi godnatt och båda somnade som två stockar. Imorse vaknade vi vid 10.00 och gjorde direkt en smarrig frukost. Nu sitter jag nyduschad och ska alldeles strax bege mig in mot stan för att träffa några sköna brüdar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0