Grattis älskade lilla pappa

Hallå kompisar! Idag började jag dagen med en brutal försovning. Hade knappt 10 minuter på att göra mig i ordning. Blev till och med tvungen att köpa frukost i skolan. Denna kaos ledde till att jag glömde (verkligen världens sämsta dotter) bort min pappas födelsedag! Alltså katastrof. Kände mig så otroligt dum imorse när jag kom till skolan utan att ha grattat honom på morgonen så skickade iväg världens längsta sms! På lektionen så gick jag upp till centrum för att möta upp mamma för att hitta en present till pappa. Hittade en jättefin bok som man skriver saker som man upplevt, minnen och tycker om, om personen. Han fick den för övrigt alldeles nyss och vi båda satt och storbölade i varandras armar. Min lilla pappa. Jag är så glad att du finns här vi min sida, frisk och glad. Att du vandrar här på jorden med mig. Jag älskar dig mer än allt - min hjälte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0