Härliga väder

Alltså detta väder Sverige bjuder på dagar som dessa! Man märker verkligen hur mycket bra väder påverkar en positivt. Jag har mått så bra idag och utnyttjat dagen ända ut till fingerspetsarna. Begav mig till gymmet imorse och körde ett otroligt skönt konditionspass på 3 km i följd av några snabba magövningar innan jag tog tåget hem. Eftersom att jag redan hade träningskläderna på mig så tog jag en härlig pw på 4 km. Det var så otroligt skönt att gå med solen gassande i ansiktet! Äntligen känns det som att våren är på väg. När jag kom hem lagade jag lite lunch och sedan kom Nathalie och Tony över på kaffe. Vi satt och pratade en massa gamla minnen från dagis och förskolan, sjukt egentligen hur länge vi har känt varandra. Riktigt kul! Nu tänkte jag sätta mig med lite plugg och sedan ta en lång dusch. Blir sängen tidigt ikväll och imorgon är det äntligen älskade fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0