Helgen

Min helg har faktiskt varit riktigt bra och jag har haft några jättebra stunder tillsammans med mina fina vänner, familj och kärlek. Vaknade "bakis-fri" imorse hemma hos Nino och till underbart väder. Så jäkla skönt! Ringde Clara och tog en liten promenad som sedan slutade med korv, bulla och kaffe på pressbyrån. Helvete vad gott det var och om inte annat ändå rätt så mysigt. Kände mig dock som en riktig luffare med både korv och kaffe i handen. 
Sedan har jag även fått gosa lite med Bonzo och tagit ännu en promis. Just nu så känner jag mig inte riktigt på topp. Börjar förmodligen bli sjuk eller någonting. Min lillasyster är tydligen magsjuk så hoppas bara inte att man åkt på nått sånt skit nu för då dör jag. Klarar verkligen inte av sånt där. Hoppas iallafall att ni har haft en bra helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0