Hemma idag

Hej kompisar! Sitter i soffan och dricker kaffe framför "Efter tio" och det är så otroligt gripande. Det handlar om en mamma som fått sjukdomen als (en nervsjukdom) som gör att hon tappat både rörelse - och talförmågan. Hon gör sig förstådd genom en dator som går via hjärnan och upprepar det hon tänker vilket är helt fantastiskt. Det som är så sorgligt är att hon har en femårig liten son. Men båda verkar så otroligt starka och det är så fint. 
Förövrigt så vaknade jag 06.45, gick en liten promenad med hunden och bakade sedan ett gott frukostbröd när jag kom in. Har fått i mig en stadig frukost nu och tänkte alldeles strax bege mig till gymmet och springa lite. Tänke till och med promenera dit eftersom att det är så fint väder idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0