Kalas

Dålig uppdatering från min sida men jag har varit helt upptagen med födelsedagar och en massa firande. I torsdags så firade jag min bästa vän Nathalie med henne + släktingar. Det var jättetrevligt och jag kom hem väldigt sent så där av ingen uppdatering. Igår åkte jag och Clara tidigt till haninge centrum för att fixa ett presentkort till Sofie, vi var även lediga från skolan. Vid 16.00 var jag hemma hos Sofie med henne och Clara och fixade lite innan de andra brudarna rullade in för att fira Sofie. Vi åt och drack gott och när det var dags för de andra att dra ut så åkte jag, Clara, Yasse och Lollo till Eva och hängde där en stund innan vi hamnade på pizzan där även grabbarna var. Var SÅ kul att få träffa Majki igen efter en alldeles för lång tid i Thailandet. Nu kom precis Nathalie över så tänkte vara lite social med henne. Vi hörs mer imorgon friendos!
 
Min feta lunch igår, VIP loungen på pizzan (coolt som fän) och på oss hemma hos Sofie innan alla kom. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din tröja du har på dig på bilden? :)

2013-03-17 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0