Långhelg

Hallå där! Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vi var ju som sagt på teater och såg Cabaret Stravaganza som är ett gäng skådespelare (egentligen prostituerade) från Brasilien som hittat varandra och gjort en teatergrupp tillsammans. Jag satt i fullständig chock under nästan hela föreställningen. Män som hånglade med varandra och visade sina snoppar, trosor och nipples som showades OCH när en utav männen bokstavligen dök emellan benen på en annan man så höll jag nästan på att tappa hakan! Jag är verkligen inte den som är den men det där var till och med för mycket för lilla mig. Hade ni varit där så hade ni förstått. 
Hur som helst så var jag hemma väldigt sent och gick och la mig direkt. Vaknade vid 06.00 imorse och åkte direkt till skolan. Skrev det där informationsprovet så nu har man äntligen ännu en sak ur världen! Bara matteprovet kvar nu på måndag. Fett. Annars har jag bara varit barnvakt hela dagen åt min lillasyster, lagat pyttipanna, badat och tittat i kokböcker. Nu håller jag på och nattar henne så mamma borde komma hem när som helst. Imorgon är det äntligen fredag och jag är ledig så jag har LÅNGHELG NU!
 
Bild från igår på min feta lunch - ibland är jag rätt cool 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0