Matbloggen här

Det här börjar nästan likna en matblogg men är mat en matälskare så är man. Behöver liksom aldrig berätta för mina vänner vad jag äter längre, smart liksom. Hur som helst så har jag pluggat en hel del idag och fått rätt mycket gjort. Passade också på medan det var fint väder att åka till affären och uträtta några ärenden. Sitter nu nyduschad och ska alldeles strax åka till min lillasyster skola på öppethus och äta middag. Ska bli riktigt mysigt! Dom är så roliga där. 
 
En lunchbild från dagen och en fin på naturen #mothernature

Kommentarer
Postat av: Isabella

Kan du inte visa bilder på ditt rum? :D Skulle va lite roligt och se. Jätte bra blogg du har! Puss

2013-03-12 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0