Pannan i baren

Gårkvällen blev riktigt mysig då både Sofie och Clara kom över och höll mig sällskap. Jag bjöd dom på vin och så gjorde vi lite roliga drinkar samtidigt som vi pratade och skrattade åt allt och ingenting. När klockan var runt 01.00 lämnade dom mig och jag gjorde lite te och la mig framför Johan Falk. Det dröjde heller inte länge innan mamma och pappa ramlade in genom dörren. Jag tittade knappt klart på halva filmen innan jag slocknade som klubbad säl. 
Vaknade av mig själv imorse vid 07.00 och trodde att jag hade försovit mig till skolan. Fick världens jävla panik men kom sedan på vilket kioskmongo jag är! Somnade om och vaknade vid 09.00 igen och har sedan dess suttit med näsan ned i matteboken och ätit frukost. Tänkte passa på att ta en liten promenad med hunden alldeles snart medan det är fint väder ute! Ha en strålande dag gubbar och gummor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0