Pause

Hellu. Förlåt för min frånvaro dessa dagar men har haft ett par riktigt tuffa dagar på sistone. Har känt mig bra slut i både kroppen och i skallen men nu börjar det ordna upp sig igen. Här om dagen belönade jag mig själv med lite nytt fint i garderoben. Kändes verkligen som att det behövdes, men vad som behövs nu är dock en total utrensning av kläder ur min garderob. Får bokstavligen pressa in allt för att det ska få plats. Inte. Okej. Säger. Mamma.
För övrigt så är jag helt nyduschad och färdigtränad för idag. Känns skönt. Imorgon är det onsdag och då slutar jag 12.00 och då ska jag äntligen fixa till mina naglar hos bästa Marie. Men hoppas ni alla mår bra och TACK för att ni är sådana trogna läsare! Gött som fän. 
 
En bild från idag på min nya jumper & världens godaste dryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0