Vårkänslor

Men alltså shit vilket underbart väder Sverige bjussar på! Vårkänslor i hela kroppen. Var uppe i centrum på lunchrasten med Sofie och Clara och köpte första mjukglassen för i år. Vi satte oss precis utanför i solen och det var så otroligt skönt! Äntligen börjar man få en liten gnutta hopp om våren iallafall. 
Annars skrev jag det där fördömda matteprovet idag. Har absolut inga förväntingar överhuvudtaget så vi får se hur det går.. Efter skolan så mötte jag upp Nathalie i centrum för att hon skulle köpa lite nya kläder. Sedan bjöd hon mig på Tacobar som jag för övrigt skulle kunna föräta mig på! Stört gott. Var hemma runt 18.00 tiden och åt lite innan jag och pappsen begav oss ut med bilen in mot stan för att hämta påskgodis på hans jobb. Och herre min skapare vad mycket godis det var! Runt 9,6 kg godis i tre gigantiska påskägg! Höll nästan på att smälla av. Hejdå beach2013-kroppen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0