Q/A

Anonym om Tired of being tired:
Kan inte du berätta lite mer om din fransförlängnig? Vart du gjorde och hur mycket det kostade? Kram!
Sv: Har dock inte kvar min fransförlängning just nu då jag kände att jag ville köra på "naturellt" ett tag men om någon månad eller så, så ska jag bygga på dem igen. Min fransförlängning gör jag på Golfhallen i Jordbro hos en tjej som är jätte duktig. Hon tar ca 500:- för första gången och sedan minskar beloppet beroende på hur många gånger du gör förlängningen. För mig kostar det ca 350:- per gång och då håller dem max i 6 veckor. Kram på dig!

Sofie om Wanted:
Vart kan man hitta dom där kläderna? :)

Sv: Tro det eller ej men allting kommer ifrån H&M (♥).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0